Från negativt till positivt

 
Okej, det har varit en dag med blandade känslor minst sagt. Massa bra nyheter men även en ganska kass som väger upp ganska rejält tyvärr. 
 
Hatar när folk går bakom ryggen och gör saker som jag inte gått med på. Även om jag i grund i botten inte bestämmer så är jag med och påverkar en hel del, eller ja, borde vara. Jag får väl göra som jag brukar, och som jag faktiskt är ganska bra på vid det här laget, att vända negativt till positivt och köra på så gott det går. Har nog faktiskt varit en utav mina starkare sidor sen jag var yngre. 
 
En utav de goda nyheterna är att jag äääntligen hittat en Kieffer sadel i närheten. Lånar förtillfället en Kieffer Ludger Beerbaum utav snälla Nicoline! Men hon ska sätta igång sina hästar nu efter sommarvilan så då måsta jag hitta en ersättare såklart. Har checkat hästnet, hittade två där varav en var i Stockholm och den andra i Motala. Mailade även Svensk Ridsport, och som tur var hade en inne, med EXAKT samma mått som kieffern jag har just nu. Grymt! :D 
 
Nu ska jag chilla lite med min hembakade pizza. Håller även på att tvätta lite schabrak inför helgen så det är fullt upp. Får väl sätta mig med lite packlista med. Och gissa om jag ringde till jobbet, eller skickade paketen idag? Nej... -.- 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin ♥ - en bra blogg för dig♥

fin blogg!♥ Kommentera gärna min! :D ♥

2012-07-17 @ 00:12:02
URL: http://elinwwagenheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0