Första dagen @ work

 
Kom hem för en timma sedan ungefär, har varit en lååång dag. Började 08:30 så var uppe med tuppen kan man lugnt säga. Iallafall i jämförelse med mina normala sommarvanor. 
 
Det gick iallafall bra, mycket nya intryck och en del att ta in och lära sig men det var roligt och det är schysst folk att jobba med. 9 dagar kvar nu då! :) 
 
Mamma ska antagligen rida med mig ut en liten sväng sedan, så då tar hon Pompay och jag Sessan. Efter det ska jag hålla i en teorilektion, haha! Eftersom jag är ett sådant planeringsfreak så skrev jag ett inlägg igår om vad jag ska ta upp, och då fick jag även två flugor i en smäll. Planering för lektionen, samt ett intressant inlägg om själva ämnet jag ska ta upp. Det får ni se senare! 
 
Just nu är det OS som gäller, kunskapskanalen och terrängmomentet. Ludwig för tillfället tvåa, och då har lite mer än halva startfältet gått. GO GO GO! 
 
Bildkälla 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0