❤ Falsterbo Horse Show ❤

 
Nu är det snart dags igen, snart befinner jag mig på ett av årets fetaste hästevenemang! För trots att jag är en trogen göteborgare (oftast) så är FHS bra mycket roligare än GHS. :) 
 
Åker ner på Måndag, vid lunch ungefär så jag hinner rida ponnyerna innan. Drar ner tillsammans med Madde och hennes mammi samt jag då och min egen mammi. Väl där nere möter vi upp lite annat gött folk som vi därefter ska tillbringa 4 dagar med! Vi är där och bor på campingen måndag-torsdag. Vet inte vilka dagar jag går in, alla tror jag, kanske inte måndagen dock. 
 
Förra året blev det rätt mycket shopping! I år har jag nästan lika mycket pengar, men även en mamma som är där för att sätta stopp... hehe! Dock har jag några "måsten". ;) 
 
x GPA hjälm, tone in tone, svart. 
x Ny kortärmad tävlingsskjorta 
x Svart träns 
x Svarta skydd 
x Gräsbroddar 
x Schabrak + huva, ett åtminstone... 
x Vita ridbyxor
x Beiga ridbyxor 
 
Säkert något mer, men detta är vad jag ska kolla efter iallafall. :) 
 
Ska någon utav er ner till Falsterbo? :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Myran

Yes, på lördag! =)

2012-07-07 @ 18:44:58
URL: http://trinnie.blogg.se
Postat av: Hanna

kolla in i Charlies montern, dom rear ut gpa hjälmar ;)

2012-07-08 @ 00:06:35
URL: http://dailyhorses.blogg.se
Postat av: Emelie

Yes, onsdag och söndag, eventuellt fler. Bor precis utanför Falsterbo ;)

2012-07-08 @ 10:00:09
URL: http://paraadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0