Borta bra men hemma bääääst

 
Så himla schööönt att komma hem och duscha i sin egen dusch, gå på sin egen toa (haha) och lite senare - däcka i sin EGEN säng. Den känslan... 
 
Känns även lite konstigt, nu är man liksom hemma igen. Känns knappt som vi vart i falsterbo... :(. Som ni märkt har jag varit lite frånvarande, och det tycker jag är helt naturligt när man spenderar tiden till 90% med massa härligt folk. Då vill man inte vara frånvarande och blogga, faktiskt! 
 
NOG om det, nu ska jag dra lite snabbt vad jag köpt, och ni får såklart bilder på hela kalaset imorgon eftersom ni verkar lite nyfikna, :) 
 
Till mig: 
- Swarovski armband
- JW keps
- KL fleece
- Sprenger stigbyglar 
- BOXGARDIN! 
- JW handskar
 
Till hästarna: 
- Pelham bett med gummistång
- GG remontträns 
- Flughuva
- Flugspray
- Aloevera schampoo
- Aloevera flätgéle 
- JW bomullstäcke 
- 2 schabrak från ett Italienskt märke  (Gaaaalet snygga OCH prisvärda) 
- Teknikskydd 
- Veredus olympic, fram 
- Pannband 
- JW tyglar 
- Höpåsar
 
Bilder kommer imorgon :D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0