Dagens + Bilder

Hade planerat att hoppa min reaktionsövning med Pompay idag, ja, den som jag planerade att göra i lördags...

Red först upp till nya, men var lite sen så hade bara 15min på mig innan lektionerna började, tog därför bara några bilder. Sprang med han också, men det gick åt skogen idag så jag ville inte filma (a)

Gick sedan in i lilla ridhuset där belysningen är urkass. Hela 12 utav ca 70 lampor lyser, ni hör ju själva! I vilket fall höll jag mig där ljuset var okej, så det funkade ändå bra.

Jobbade lite med skänkelvikning, öppna och ryggningar, och sedan lite med tagen bakdel på volten i både trav och galopp. Gick helt okej, han var lite stum i munnen men annars fin.

Sedan tänkte jag hoppa lite studs, och självklart hittade jag bara TVÅ hinderstöd. Fick improvisera lite med 3 pallar, så jag fick upp åtminstone två och en halv bom. Det blev inte övningen jag tänkt göra, men körde på det en stund ändå innan jag gjord en kombination utav det och höjde upp räcket lite. :)

Här är bilderna från idag:
(obs, hade min fula plasthjälm idag, men den är väldigt effektiv när det regnar...)


Blogg.se vill inte riktigt samarbeta, får inte upp alla bilder... Ni får resten imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Red du barbacka idag?

2012-01-18 @ 22:32:27
URL: http://linndelwer.blogg.se/
Postat av: Linn

ok, fina bilder,,, ☺

2012-01-19 @ 08:14:15
URL: http://linndelwer.blogg.se/
Postat av: Matilda

oj red du dressyr barbacka? :) nice ;)

2012-01-19 @ 15:42:18
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0