Sjuk...

Har haft ont i halsen nu i några dagar samt en förjävlig rethosta, det har nu TROTS att jag tagit det lugnt utvecklat sig till en jobbig förkyldning. Tät i näsan, ont i huvudet, svullen i munnen och ont i halsen då.

Därför bestämde jag mig för att sova ut idag, sov fram till 11:45, galet men behövligt. Skulle egentligen hjälpt till ute på klubben med att röja lite, men det sket sig idag. =/

Hur som helst ska Pompay få ett pass i ridhuset idag, tänkte jobba lite med hans reaktionsförmåga. Detta gör jag genom att sätta upp två studs, med ett galoppsprång imellan. ;)


Tänkte även jobba lite med galoppbommar och eventuellt bommar på böjt spår eller volt. Jag brukar ha 2,75m imellan galoppbommar.

Vi hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0