Min framtid!

Har äntligen fått en bild av hur jag vill att min framtid skall se ut. Har tidigare varit lite osäker, och nu har jag äntligen bestämt mig.

Tänkte berätta för er vad jag vill göra och hur jag vill att mit liv skall se ut, delar dock upp det i olika delar så att det blir enkelt och roligt att läsa.

Jag vill om några år kunna driva en egen verksamhet, helst tillsammans med någon, inom hästbranchen. Helst av allt vill jag tävla såklart, men har nog trots allt fått ett större sug åt ett annat håll. Jag vill antingen köpa in, utveckla och sälja hästar, framförallt unghästar, men kan även tänka mig att medla hästar (hästhandlare). Att få hålla på med unghästar verkar riktigt roligt. Tävla championat, falsterbo osv.

Somsagt hade det varit roligt att vara två stycken, att ha ca 10 hästar och rida hela dagarna. Det är min dröm, skall verkligen jobba efter att uppnå detta, även om det krävs några miljoner ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ser min framtid ut ochså, dock inte i sverige :)

2012-01-13 @ 22:51:11
Postat av: Mysan Carlsson

Din häst är galet snygg! :o

2012-01-14 @ 16:34:31
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Det klarar du!

2012-01-15 @ 22:47:12
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0