Becky, jag saknar detta <3

'



Sitter seriöst och lipar när jag tänker tillbaka på hur jävla roligt vi hade det med hästarna. Saknar det riktigt, riktigt mycket och vill att du skall veta det! Kan du fatta att vi nästan bloggade ihop ett helt år? Varför bloggade vi inte ett helt år? Varför bloggar vi inte fortfarande?! Varför slutade du rida din jäkla nöt :'( ?

Nä, ibland får jag sådana där flashbacks, våra galna uteritter när vi hittade ett helt pack Kick up Energy mitt ute i skogen - oöppnade! (Och dumma som vi var är tog vi några stycken och satt och drack dem påväg hem mot stallet) När vi inte fick stopp på hästarna och du red in i ett träd, glömmer nog aldrig det! Och allt underbart skitsnack vi haft, blir nog inte roligare än så med någon.

HÄSTtiden med dig var sanslös, woonderful och OFÖRGLÖMLIG!

Vill ni ha er ett gott skratt så kolla på videosarna ;)


NI MÅSTE HA LJUD PÅ! - Ta allt med en nypa salt ;)



Den bästa av alla:
2.03-2.09 - ARRGR AAAAAAH AA, Braaa, HuaaAAAAARGHAAA


Denna får ni se på lite eget bevåg, kan vara stötande på vissa punkter. Hehe ;)


Kommentarer
Postat av: jenn

Hejsan!



Jag behöver lite hjälp och har därför arrangerat en liten tävling på min blogg där du har chansen att vinna ett Mini kit med N.Y.C Smooth Mineral Loose foundation powder!! Titta gärna på den här:



http://barbados.blogg.se/2012/january/jag-behover-lite-hjalp.html

2012-01-16 @ 02:14:35
URL: http://barbados.blogg.se/
Postat av: becky:)

Saknar det också grovt, nu fick du mig att börja lipa lite med..



Jag ångrar ibland att jag bara lämna min själsfrände men framförallt så ångrar jag det för att jag saknar alla vår helt galna uteritt och allt! Ingen kommer slå det, någonsin! Dagen jag skaffar häst igen ska vi stå i samma stall och göra allt galet tillsammans det lovar jag verkligen på heder och samvete! <3



Även om min hästtid har tagit en paus så är du fortfarande min bästavän, no matter what <3

2012-01-16 @ 21:37:50
URL: http://beckybuijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0