Waah!

Om en timma drar vi mot staden för att gå på lite horseshow. Skulle egentligen suttit och gjort matteprov nu, så tråkigt att missa det, verkligen....

Angående inlägget igår om att gråta, jag kan ha uttryckt mig lite klumpigt. Det jag menade i stora drag är när jag ogillar när ryttare gråter när de ger upp. Jag är mer för ett jävla anamma och kämpaglöd, men även det räcker till en viss gräns. Era kommentarer och tankar fick mig faktiskt att tänka en gång till och se det hela ur ett annat perspektiv. Det är nästan det roligaste med åsiktsinlägg, att man helt plöstligt kan se allting ur lite olika perspektiv.

Jaja, nu skall jag ha en kanonkul dag tillsammans med människor som jag tycker om rätt mycket! Hoppas ni har en lika kul dag i skolan, hemma eller på HORSESHOW? :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tror samtidigt att det kan vara bra att gråta och "ge upp" ibland, för då har man känt hur det känns att vara på botten. Då är man bara ännu starkare och man klättrar upp igen! :) Man blir liksom taggad och tänker " ne, nu j*vlar ska jag allt visa dom och mig själv att jag kan!! " :)

2012-02-23 @ 22:31:52
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0