Uttal ;)

Jessica ([email protected]) om Vilket märke är eran favorit?:
Du, jag har en lite... annorlunda fråga. hur uttalas Pompays första del/stuteri(?) namn? Jag kom på mig själv med att tänka "Armanis" alltså med "man":et som <- tagel, inte "armannis" eller "armanisss". Haha, aja du kanske fattar :P En stavning och flera uttal. Så är det ju överallt :) Svara gärna i ett inlägg (a)
Hej! Det är ett ganska vanligt problem när det gäller Pompe. Oftast ligger problemet i att de säger "Aramis Pompay" istället för "Armanis Pompay". Väldigt jobbigt och störande!

Hur som helst så säger jag Armanis med "man"et som man säger om hästens man. ArMANis. :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Vad smart! Det måste gå väldigt fort och vara enkelt :P

2012-02-06 @ 21:29:14
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Din ponny är så sjukt fin!;D

Följa varandra via bloglovin?:)

2012-02-07 @ 10:23:48
URL: http://linnenea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0