Typiskt

Glömde sladden till kameran hos Madde, hade lite kul bilder och filmer från idag men antar att ni får vänta till imorgon istället :) Känner att det bli mycket "dagens" inlägg just nu, men det är så kul att skriva om och speciellt när det kommer in en ny ponny i bilden. Hoppas ni står ut eller blir det för tråkigt?


Vill även påminna om att det endast är 4 dagar kvar av bloggtävlingen, och såhär segt har det aldrig varit på bloggen innan! Vill ni inte vinna fina grejer eller? ;)

Pompay red jag igenom i hagen idag, han var fin men VÄLDIGT ofokuserad. Pompe har kärat ner sig i både Zita och Princess, men framförallt i Sessan. Därför tycker han att det är mycket viktigare att ha koll på dem än att lyssna på mig. Kan inte förstå hans prioriteringar, allvarligt? ;)


Sessan red jag en stund i PD. Hon har väldigt svårt för vänster varvet och därför körde jag lite trim idag. Så fort jag ber henne att böja sig lite i sidan och bara forma sig runt min vänsterskänkel så lufthoppar och bockar hon. Har funderingar på att hon kan ha ont eller något, skall be Pierre kolla igenom henne. Det kan givetvis bero på att hon inte är så stark och protesterar och försöker komma undan, men det kan ändå vara skönt att utesluta att hon har ont.



Ha en fin alla <3 dag alla :)

Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Vad har du för typsnitt i dina inlägg? :)

2012-02-14 @ 19:59:24
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Postat av: Nadja Losman

Gu vad söt princes är! Allt väl?

2012-02-14 @ 21:05:52
URL: http://nadjalosman.blogg.se/
Postat av: Matilda

Såklart man vill vinna! ;) hehe :P

2012-02-14 @ 21:35:24
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0