Roadtrip!

Hej på er! Kom hem från min och Maddes lilla "roadtrip" till Skara för någon timma sedan! Har precis duschat och fixat mig för natten och ligger just nu under mitt goa duntäcke med datorn i knät. Mysigt!

Vi var som sagt i Skara och kollade på häst åt Madde. Ett fuxsto på åtta år, import från Holland. Jättefin! :) Under vägen hem och dit hann vi med en massa saker, lite race med en annan bil, storfail på Mc Drive samt godisköp för över 100kr sammanlagt. Värt att nämna är att det var 300 olika godissorter, det ni!

Ponnyerna hann jag som tur var rida innan! Det blev barbacka på båda uppför en brant och lång backe. Rider upp där minst en gång i veckan, lite tråkigt men väldigt nyttigt. Höet gjorde snälla Katarina åt mig, och mockning+foder fixade jag när vi om tillbaka från Skara. :)

Kul att jag fått så fina kommentarer på bilderna, tack! Bilderna är för övrigt tagna utav min lillasyster, Julia! :D Här får ni två till, på Madde och Bollen :)



Kommentarer
Postat av: Alina

Sv; Bra, Tack så jätte mycket :'D

2012-02-27 @ 22:58:27
URL: http://alinafrolund.blogg.se/
Postat av: Alina

nu har jag använt bilden! :D ligger uppe på bloggen.

tack för lånet! ;D

2012-02-27 @ 23:21:36
URL: http://alinafrolund.blogg.se/
Postat av: madde

Haha Bollen den cp hästen asså. xD

Haha Donken var nog ändå bäst xD

2012-02-28 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0