Repris - Den perfekta tillvaron?

Ingenting i våran värld är kanon eller superbra, inte ens i deras "perfekta" tillvaro. Jag undviker att störa mig på människor, men de som ständigt skall tala om hur jäkla bra de har det och hur satans glada de är över att de fått allt detta är bara för mycket.

Allt detta rövslickeri gör mig galen, klart man ska få vara tacksam men att uttrycka det på ett sådant sätt får mig illamående.
j, det är de tuffa, roliga och lite "vågade" tjejerna som jag gillar. De som vågar släppa till och erkänna sina fel och inte bara leva i sin lilla perfekta värld. Tjejer och killar som vågar vara lite som de själva vill och skiter i vad andra säger. Kör sitt eget race med andra ord.
Släpp den där perfekta expert fasaden på era bloggar och våga vara lite mer lättsamma. Lovar att det blir en mer intressant blogg än ännu en till viktigpetter.
Jag har också försökt vara sådär duktig, försökt tagit hand om hästen på det "rätta" sättet. Men hur jag än ansträngde mig så blev det bara mer komplicerat än innan. Det bästa är helt enkelt att göra det som är rätt för en själv. Varför krångla till det? ;)
Läste ett av mina äldra inlägg på min gamla blogg, och tycker nog att det är läsvärt. En liten tankeställare får man allt!

Ingenting i våran värld är kanon eller superbra, inte ens i deras "perfekta" tillvaro. Jag undviker att störa mig på människor, men de som ständigt skall tala om hur jäkla bra de har det och hur satans glada de är över att de fått allt detta är bara för mycket.

Allt detta rövslickeri gör mig galen, klart man ska få vara tacksam men att uttrycka det på ett sådant sätt får mig illamående.

Nej, det är de tuffa, roliga och lite "vågade" tjejerna som jag gillar. De som vågar släppa till och erkänna sina fel och inte bara leva i sin lilla perfekta värld. Tjejer och killar som vågar vara lite som de själva vill och skiter i vad andra säger. Kör sitt eget race med andra ord.

Släpp den där perfekta expert fasaden på era bloggar och våga vara lite mer lättsamma. Lovar att det blir en mer intressant blogg än ännu en till viktigpetter.

Jag har också försökt vara sådär duktig, försökt tagit hand om hästen på det "rätta" sättet. Men hur jag än ansträngde mig så blev det bara mer komplicerat än innan. Det bästa är helt enkelt att göra det som är rätt för en själv. Varför krångla till det? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0