Påfyllning

Hm, det där med kort shoppinglista var väl lite väl vågat för min del? En ponny extra = mer shopping!
Med en hyffsat fet lön på inrullning kanske jag ändå vågar daska på med lite fler nya grejer ;)


Någon typ av förbygel med martingal, inte nödvändigtvis med ludd eller så. Tanken är att den skall kunna passa Pompay med, så isf Cob. Full är perfekt för Pompay, men för stort för Sessan ;). Ny grimma MÅSTE införskaffas, helst två, en läder och en vanlig. Sedan detta eviga schabrak letandet, det gröna JW schabraket hade passat henne, vi får se...!


Pompays lista är lite tråkigare, han har redan så mycket! Ett par nya boots vill jag ha, ett par bruna. Vinröda lindor är ett måste, han är galet snygg i det! Kimblewick bettet vill jag ha just för att skapa variation, inte för att jag skall betsla upp honom. Tar den diskussionen i ett annat inlägg...


Tänkte framförallt satsa på mig själv i år på GHS. Nya ridbyxor, ny tävlingsskjorta eftersom min HV Polo börjar bli liten (hehe), nya kortare stigläder och sedan minst ett par plaststigbyglar att ha när det är kallt. OM jag har pengar kvar KANSKE jag investerar i ett par softup stigbyglar, men där sätter jag ett stort kanske eftersom jag inte är beroende utav det ;)

Märken hit och dit är inte så noga i år, jag skall endast gå efter utseende. Okej Fanny, märkesutrusning ÄR för det mesta även det snyggaste... Poängen är att jag skall inte binda upp mig för mycket med att det är en Lamicell grimma som gäller utan bredda mig lite och gå efter vad jag känner just för dagen. Är rätt dålig på impulsköp...

Förra årets inköp:

+ pioneer stövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0