Olycka

Anledningen till att jag inte uppdaterar försen nu är utav lite olika anledningar. Dels var jag på GHS fram till 17:00, efter det åkte jag direkt till stallet. Det har skett en olycka som på något sätt både jag och Sessan klarade oss ut ur utan en skråma. Helt sinnessjukt när jag tänker efter... Vad som hänt behöver jag inte gå närmare inpå, utan jag kan bara säga att Sessan är trött och mitt knä är lite svullet. :) Det viktigaste är att vi är okej!

Det blev en minst sagt lyckad dag inne på GHS! Fick köpt det jag behövde, och lite till (a)

- Deltatyglar (tyvärr med mässingspännen...)
- Förbygel till Sessan med bling (Även den med mässingspännen, fml...)
- Schockemöhle Schabrak till hoppningen. Gudasnyggt!
- HV Polo schabrak, även det superfint!
- KL keps
- Swarovski armband
- Professionals choice boots, bruna.
- Träns (jag som redan har ca 7 st...)

Här har ni lite bilder från dagens ridpass, och ja, martingalen var för kort så jag plockade av en efter en stund. Dock filmade Julle bara efter det, så det får ni se på filmen som jag lägger upp imorgon :)


Charmig!



Aw, fina tjejen!


Outfiten:
Träns: ihopplock, nytt pannband!
Förbygel: Blingbling ;)
Schabrak: Hv Polo
Ridbyxor: Animo
Stövlar: Pioneer
Tröja: Hv Polo
Hjälm: John Whitaker

Kommentarer
Postat av: Catrine

Har ett tips om det där med mässingspännena, gå till skomakaren/vad han nu är i stan, "Mister Minit" tror jag hans affär heter! Han bör kunna byta ut mässingspännena till silverspännen mot en billigare peng :)

2012-02-26 @ 08:59:01
URL: http://catrinek.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh, gud vilket snyggt schabrak!! :)

2012-02-26 @ 14:12:42
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0