Min dag!

Morning!

Skall alldeles strax ut och hjälpa Madde. Hon jobbar på ridklubben idag, och eftersom hon i vanliga fall har oss på APLen så tänkte jag vara lite schysst och hjälpa henne :) Vi ska rida lite hästar och göra lite vanliga stalltjänster.

Sedan skall jag såklart bort till mina bebisar! Pompay skall jag ut och galoppera på, ha lite kul och samtidigt köra lite kondis. Prinsessan skall jag ta i hagen, ska bli intressant och se om hon har lika mycket överskottsenergi som igår. Var nära på att flyga av en gång, hon lufthoppade och bockade samtidigt, himla knepig situation!

Tänkte även fixa lite bilder, men det blir isådanafall tyvärr med min digitalkamera... Lev med det ;)

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag dör, så snygg din häst är! :D

2012-02-13 @ 09:32:01
URL: http://ffannyhellgren.wordpress.com
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Pompay är väldigt fin!

2012-02-14 @ 14:31:48
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0