Tisdag morgon it is

 
Hello! 
Hemma idag igen, känner mig bra, men vill vara på den säkra sidan. Istället är jag duktig och pluggar, har två feta prov kvar innan lovet, lärarna diggar att plåga oss in i det sista. -.- 
 
Igår orkade både jag och mamma ta oss till stallet. Lagom timing att båda ligger sjuka, så då kan ingen av oss rida. Som tur var så kunde Elin ta honom några varv i paddocken, så att han fick röra på sig. Inte bra att stå direkt efter meeting... :/ 
 
Idag ska jag fortsätta plugga, sedan ska jag åka till stallet. Hovis kommer vid 15:00 så ska försöka vara där lite innan så jag kan ta pompe en sväng ut, superfint väder! :D Ska även rida Sessan :) 
 
Och juste! Idag får jag käka mer än ris, underbart! Fatta vilket plågeri det var att sitta och kolla på "Halv åtta hos mig" och "Masterchef" när det enda man kan käka är ris och lite saft. Så nu ska jag väl ta lite yoghurt eller något och se om det får stanna kvar. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0