Snabbis update

 
Hello! 
 
Hoppträningen idag gick bajsdåligt. Kan nog vara en av de sämsta träningarna någonsin, helt seriöst. Pompay var förjävlig, han var inte på något roligt humör överhuvudtaget. Sket i alla typer av hjälper, sprang med bakbenen flera mil åt helvete och var bara sjukt svår. Han är ioförsig alltid svår, men idag var han 10 gånger så svår. 
 
Blir så himla irriterad också, på folk som tror att han är lätt. Så fan heller! Ingen häst är lätt, men Pompay är en klass för sig. Ulf tyckte det var bra att det gick dåligt, "Du blir så taggad då!", och det är väl sant. Jag blir så "arg" så Pompay inte vågar annat än att sköta sig inne på banan. Vi få väl se hur han känns imorgon när jag trimmar honom nere på Greva, antingen är han skit eller så har han skärpt sig. Återstår att se som sagt.
 
Annars är allt bra! Tänderna gör faktiskt inte så ont längre, eller så har jag vant mig vid smärtan. Har nästan packat allting, bara lite smågrejer som ska ner och sen är vi redo att åka! Planerat att rulla 12:00 från Bollebygd imorgon, så att vi har några timmar i ljus att köra upp. Vägarna är ju som de är, men vi har garderat oss väl detta året! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0