Sjuk

Tjo!
Jag hade hoppats på en superbra uppdatering under helgen, men eftersom jag efter första dagen upptäckte att jag glömt laddarsladden, så blev det inte så mycket utav det. Sedan har blogg.se appen inte varit min kompis, den har typ stängt av sig själv så fort jag trycker upp den. Irriterande! 
 
Vi kom hem igår vid halv tio, trötta och döende typ. Mamma har fått något influensaliknande och jag har nog också fått en släng av något, dock inte lika mycket som mamma, men tillräckligt för att jag knappt orkar upp ur sängen. Magen är inte riktigt som den ska... Tur att det först visade sig efter sista starten igår, och att det inte blommade upp tidigare. 
 
Tänkte dra resultat med filmer och bilder dag för dag, lägger alltså upp dem som tidsinställda inlägg. Har även bilder på lite olika ekipage från MsvAn igår, och lite från stallet osv. Lägger upp de med! Orkar inte med att göra så mycket annat just nu ändå. :P 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0