Nostalgi

 
Tänkte köra en liten flashback i bilder för detta året. Lägger ut lite olika delar, men olika hästar/händelser/tankar osv. En rolig form av sammanfattning! :D 
 
Tänkte börja med att visa upp ett par jättefina bilder på Sessan, som betyder väldigt mycket för mig. Så fort jag ser dem kommer jag ihåg exakt den känslan jag hade då. Stolthet framförallt, att "min" lilla galna fux skulle bli så jäkla bra, och sköta sig så himla fint inne på banorna värmde verkligen. Minns hur jag tampades med henne de första ridpassen, haha, det tog ett tag innan vi båda kunde mötas på mitten och jobba ihop, istället för mot varandra. Vi fick ett väldigt starkt band till varandra, trots den korta tiden jag faktiskt hade henne. 
 
Så, here you go!:D
 
Här kommer lite mer bilder därifrån, tror mitt léende säger det mesta ;)
 
 
 
Här kommer bilder från en tävling i Nääs, sessans andra tävling någonsin, och ja, ni ser ju själva resultatet... 
 
 
 
Antagligen en av Sveriges fräckaste ponnyer, så himla grym attityd och utstrålning! 
 
 
Nä, satan vilken resa vi har gjort jag och Sessan! Väljer att avslutningsvis slänga in de mest betydelsefulla bilderna jag har, så himla fina. :') 
 

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, hon verkar verkligen som one of a kind! Hon blev min favvo med, även om Pmpay inte är långt efter! ;)

Svar: Ja hon är himla speciell :)
Fanny Kargede

2012-12-16 @ 20:16:56
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0