Doomsday!

 
Shit vad jag inte är taggad för skola idag, haha! 
 
Med tanke på att jag missade en vecka förra veckan, så lär jag ha en del att jobba i kapp. Har inte bara prov i matte idag, utan även i naturkunskapen. Feeeeta prov och jag känner mig inte förberedd... I matten har jag dessutom 8 sidor att jobba i kapp för att bli klar med kapitlet, så får väl göra en del av provet idag och resten efter lovet.
 
Gaaah, plugg över lovet är så inte min grej! Har aldrig hänt innan, men vad ska man göra? Blir antagligen matte och kemi heeeeela lovet, kanske lite biologi med? Vad vet jag, vet ju inte vad jag missat! :( 
 
Ska sluta lipa nu! Har även lite annat kul för mig, precis som jag nämnde för några veckor sedan så står jag med en del julklapps inköp framför mig såhär sista veckan. Inte köpt ett enda paket! Lika stabilt som vanligt... Däremot har jag lite planer, så det går nog rätt fort när jag väl sätter igång. 
 
Time to go anyhow, så vi hörs väl ikväll då jag förhoppningsvis är lite lugnare när det gäller både plugg och julklappar! 
 
Bra låt btw! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0