Blö

 
Halloj!
Sov 24 timmar i sträck i natt, himla skönt! Och behövligt... Har tillbringat all tid i soffan idag, igår var jag verkligen sämre än sämst, och idag är jag väl bättre. Hoppas iallafall på att kunna gå till skolan imorgon, det är avslutning i ridningen och jag vill vara med! Skulle ha någon gymhkana grej, och ni som vet hur tävlingsinriktad jag är vet att jag inte missar något sådant... Hehe ;) 
 
Ska försöka käka lite ris sedan, har även blåbärssoppa hemma så det ska jag nog värma på och se om jag får i mig också. Har även idag kollat Mastechef, och de gjorde desserter. Seriöst, självplågeri här hemma! 
 
Ska till Pompay ikväll, får se om mamma kanske kan ta en tur på honom, hon är helt frisk nu. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0