Ännu en toppendag!

 
Hemma efter ännu en tripp till Tidaholm! Stackars Madde fick köra upp i snökaoset ännu en gång, men det var iallafall värt det! :D 
 
Det vi har gjort där uppe är en intressant grej för framtiden, som jag tidigare nämnt. Eftersom vi inte diskuterat klart allting än, och det inte är helt grönt (typ gult ljus), så vill jag inte säga för mycket. Ulf var iallafall där och hjälpte oss idag, vilket var guld värt, som vanligt när han är med. Det var det skönt att mina åsikter stämde överrens med hans, och att vi var på det klara vilka hästar det är som gäller. Är ni inte lite nyfikna nu eller? :D 
 
Just det, tandställningen är inne nu med! Trodde det skulel göra ondare, men det känns okej. Fick en jäkla huvudvärk efter någon timma, men en Ipren rådde bot på det. Sedan ömmar såklart tänderna, och det gör ont att tugga för hårda saker, men det är tack och lov ingen ständig smärta! Ska nog inte bli några problem under Grevagården trots allt. 
 
På tal om Greva, det är ju somsagt "lite" snökaos just nu och vägarna är riktigt luriga. Vet inte hur många olycker som skett runt om Bollebygd idag faktiskt. Jag och mamma har fått byta både bil och släp för att kunna ta oss upp till Skövde på torsdag, det är en jäkla tur att man har vänner som ställer upp, hade inte fungerat annars! (Tack <3) 
 
All update för idag, vi hörs som vanligt imorgon! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har knappt någon snö på vägarna i skövde, än så länge i alla fall.. :D

2012-12-03 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0