Torsdag

 
 
Jaha, idag ska båda ponnysarna vila. Bara gå i hagen och dra sig ungefär. Skulle egentligen till någon massör/kiropraktor etc idag, så därav hade jag inte kunnat rida. Nu när jag inte ska det så kan jag ju egentligen rida, men de förtjänar lite vila faktiskt. :) 
 
På Lördag är det tävling som gäller! Jag tar med mig Pompay endast och åker till Göteborg för att starta LB och LA. Stilbedömning i LB, lite tråkigt men aja. Tar inte med mig Sessan denna gången, ska bli skönt att kunna fokusera på en ponny. Hon ska till Essunga nästa Lördag istället! :)
 
Skrev ett ganska luddigt inlägg igår vid 01:00 tiden ungefär, publicerar det idag. Ska bli kul och se om ni hajar mitt svammel, men jag tror det är ganska bra. Vi får väl seeeee ;)
 
Nu ska jag ta mig ut i solen tänkte jag och sedan dra till stallet och måla lite. Vi hörs senare då! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0