Saker och ting kommer fram till slut

 
Ibland undrar jag hur pantade folk kan vara. Finns en hel del dumbasses där ute alltså... 
 
Nu pratar jag skitsnack, folk som lägger taskiga och onödiga kommentarer eller snackar bakom ens rygg. Förstår de inte bättre än att sådant alltid kommer fram? Att man på ett eller annat sätt får reda på det? För i hästvärlden är folk rätt dåliga på att hålla sig undan skitsnack. Alla säger säkert något någon gång. 
 
På Varbergshoppet stod min kompis några meter från en tjej som också känner mig, och min kompis hörde henne stå och snacka massa skit. Vi är inte bara medlemmar i samma klubb, utan man kan även säga att jag utfört en hel del massa tjänster åt henne. Vad gör att jag förtjänar hennes skitsnack? 
 
Jag säger inte att jag inte snackar, men jag gör det utav en anledning. Skulle inte kunna stå vid staketet och lägga kommentarer om en ryttare som jag inte vet ett smack om. Och att säga det så att hela världen får höra det är inte sådär jättesmidigt. Pinsamt heter det, riktigt pinsamt och barnsligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0