Goodmorning

 
Hallååå
 
Vaknat upp med fula Becky jämte mig och vi har käkat frulle och tagit en lugn och go morgon. Vaknade utav åska och spöregn, bästa sättet att vakna på! Eller...?
 
Ska iallafall ha lite hoppning för Linn och Magic nu vid 12 uppe i ridhuset (som tur är). Ska bli roligt, de är så duktiga :D Sedan ska jag rida Pompay och Sessan och klockan 18:00 är det fotboll. Så ja, min dag lär gå fort, sedan är det dags för skola igen. Taggaaaaaa.
 
Equipe hade en fotograf på plats i fredags, så hoppas att de tog lite fina bilder på Sessan i LAn, jesus vad hon hoppade där. Om ni vet någon som fotat i fredags så hör av er direkt ;).
 
Nu ska jag dra mig mot ridhuset, vi hörs sen! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0