Finns ingen rubrik som kan beskriva hur nöjd jag är

 
Först - SORRRY hörrni! Två-tre inlägg per dag varav minst ett är mobilblogg är så inte okej. Dåligt av mig... :/
 
MEN det finns nog inget som kan ta bort mitt léende idag, för jag är så glad. Inte minst för resultaten, utan även över mig själv och Pompay och att jag -äntligen- börjat få pusslet att falla på plats. Hittar ridningen mer och mer för varje dag och nu känns det riktigt äckligt bra.
 
LB | Stilbedömning | 0 fel - 50p - 5a!
Satsade på en lugn okomplicerad runda, och det var vad jag fick. Kom lite nära på något hinder, vart lite ojämn i galoppen stundtals när jag var tvungen att väcka honom lite och fick ett travinslag innan kombinationen. Men annars inget att klaga på och det resulterade i en 5e plats utav 28 startande! :D
 
LA | Bed. A:0/A:0 | 0+4 fel
Hade inga som helst krav utom en bra runda med i majoritet bra språng. Och jag fick ut bra mycket mer än så! ALLA språng var så fina, han var en riktigt klippa och räddade mig rejält en gång och det var ytterligare ett bevis på hur mycket jag litar på honom och han litar på mig. Fina ponny! SÅKLART gör jag bort mig totalt, förlåter inte mig själv på någon månad nu. Rider grunden felfritt, omhoppningen med MEN glömmer vägen till sista hindret. Stog ett annat på ungefär samma ställe, så av någon dum jävla anledning styr jag mot det, kommer på att det inte är rätt hinder och kommer supersnävt på sista - som han såklart inte hoppar. Inte konstigt! Lägger en volt och kommer igen och han hoppar klockrent. Snacka om retligt med hellre att jag gör bort mig på det viset även om det inte är det minsta okej.
 
Så ja, någon kommer inte kunna sova på några nätter eller förlåta sig själv det närmsta taget. För hade jag inte gjort bort mig, och jag hade lagt honom lika fint på sista som jag gjorde efter volten, så hade vi nollat, och varit kvalade MSV...
 
(Kamerasladden är hos Madde, så film kommer först imorgon!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Så grymt bra gjort ändå! Var skitnöjd Fanny! :D

2012-08-18 @ 19:57:53
Postat av: Elin

Så grymt bra gjort ändå! Var skinöjd Fanny! :D

2012-08-18 @ 19:57:57
Postat av: Sofia

Behöver man inte bara rida grunden felfritt?:)

2012-08-18 @ 19:59:23
Postat av: Jessica

Men då nollar ni nästa gång! :) Känslan är viktigast, glöm inte det! :)

2012-08-18 @ 20:20:44
URL: http://jessicawilhelmsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0