100% BACK

 
Hoppsan, silken skitbloggning det har varit de senaste dagarna. Men nu är jag tillbaka igen, back on track med bara en veckas lov kvar. Svider! 
 
Idag är det Pompay som ska gå! Hur och var är inte riktigt bestämt men antagligen blir det kanske lite dressyr i paddocken som lär vara torr och fin nu. Han har varit mycket ute i skogen de senaste dagarna och busat runt lite, viktigt som omväxling så att man kanske inte harvar runt i paddocken 3 dagar i veckan varje vecka. Utan att man ibland tar ut dem och låter dem springa på som tusan! 
 
Hur som helst ska jag även slänga upp lite veckoplanering för båda pollarna, något jag inte gjort det senaste men som jag verkligen prioriterar egentligen. 
 
Nu får ni ha en bra Söndag, och missa för tusan inte handbolls finalen klockan 16:00! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0