Vart finns logiken!?

Får helt ärligt panikattacker!

Ni vet det där nationella provet jag snackat en del om? Redovisningen om relationer. Jag har sabbat allt, tror jag.

Den skall vara max 6 minuter, minst 3 minuter och helst 4 minuter. Jag har dock valt att ha ett filmklipp på 2 minuter, alltså skall jag ha exakt 4 minuter "snack". När jag först läste igenom mitt manus gick det på ca 3,50 minuter, helt perfekt med andra ord. Men nu när jag satt ihop powerpointen och redovisar utifrån den, kommer jag halvvägs igenom den på 7 minuter!!

Nä men jag är inte alls stressad :D (Om ni undrar varför updaten är låg så vet ni...)

Gosse bild på två fina pojkar med likadana fina fula träns! Och what´s up med flätan på Pompay?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0