Svar på lite frågor :)

Är det du som äger Sessan? ^^

Nej, Sessan har samma ägare som Pompay. :)

Hur känns det när din nya ponny får bättre resultat än den du haft längre??

Fantastiskt roligt att Sessan presterar så fint redan nu såklart! Pompayrundorna var kassa för att jag inte red Pompay som han kräver att man rider. Det är ingen lätt ponny, och i grund och botten ingen hopponny. Att vi hoppar LA nu är det få som trodde var möjligt från början. Sessan är enklare på det sätt att hon bara vill hoppa, helst alla hinder åt alla håll! Sedan har hon också sina svårigheter, men de är inte lika "tekniska" som Pompes.



Kan inte du skriva lite om din(är det din eller din systers?) kamera och vad du brukar använda för inställningar och sådant!:) Skulle vara kul att läsa!

Tänker inte skriva ett inlägg om detta, då jag är fullständigt ovetande i allt som har med kameror att göra egentligen. Hade bara sett löjligt ut! Julia har en Nikon D3100 med ett zoomobjektiv till. Vi fotar manuellt, med så låg bländare och ISO som möjligt och så hög slutartid som möjligt. Med det menar jag så väl anpassat att det är bra skärpa, och bra ljus. :)


(Fotade denna i samband med en inomhus tävling på Troya i höstas, borster man från "suddet" längst fram, som för övrigt är lite småcoolt, så är det en helt klart godkänd bild på en MÖRK häst)

tävlar du bara hoppning? ;)

Nej, jag tävlar även lite dressyr när det faller mig in. :)

Hej jag undrar en sak och är jätte tacksam för svar!:)
Vet du någon hemsida där man kan beställa snygga märkes kläder som HV-polo eller kingsland osv?


Det finns nog på de flesta onlinebutikerna :) Googla!



Kommentarer
Postat av: Emma eklund

Det är min mörka ponny där och jag :)

2012-04-11 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0