Resultat

Pompay - LB 8 fel fas 1 - LA utesluten fas 1


Han var inte klockren idag, och jag red inte speciellt bra heller för den delen. LBn glömmer jag direkt (känns som att alla LB i år gått åt skogen, haha?). Skitrunda! I LAn var det bättre, även om vi stoppa ut oss fick vi till några fina språng iallafall, så från den rundan tar jag med mig det som kändes bra, och tar lärdom av det som inte var bra.

Sessan (Debuten) - LC 4 fel fas 2 - LB dubbelnolla och sjunde placerad

90 cm är verkligen inga problem :)

Hon var så himla fin! Inte alls så stressad och het som hon brukar, utan idag var hon perfa. Petet i första klassen gör inte så mycket, skulle göra en omhoppningssväg, och så bjöd hon på fel hinder så att vägen blev lite lajbans. ;) I LBn var hon klockren, bara jag som måste lära mig att svänga med pelham bettet, svänger nog lite för mycket i handen och för lite med benen. ;)

Filmer + mer bilder kommer imorgon eller ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Den tävlingen var nellie berntsson på också tror jag. Vad tycker du om henne?

2012-04-10 @ 13:10:40
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur känns det när din nya ponny får bättre resultat än den du haft längre??

2012-04-10 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0