Pompefilm från starterna den 9e

Vet inte om det är något ni lägger märke till, men JAG ser det så himla tydligt. I LBn var vi inte det minsta samspelta, vilket vi alltid är. Han hoppar utan någonsomhelst spänst och detta tack vare att jag stressar runt honom och sedan mot hindrena bara sitter. Inte konstigt han stannar och har sig, vet inte vad jag håller på med stundvis?

LAn var som vanligt mycket bättre, även om det är en hel del som behöver skärpas till. Vad är poängen med att tävla om jag inte kan rida? Ska verkligen skärpa till mig, får inte sätta han i skiten som jag faktiskt gör. Hinder 1-4 är klockrena, kanonfina språng och just därför slappnar jag av, speciellt när det är en sådan lång linje. Jaja, man kan alltid leta fel. De språng vi gjorde kändes iallafall bra, får minnas det!

"There is no better education than adversity"


Sanna hade även fotat lite, slänger upp dom nu med ;)

Hhaha, så ful! :')




Kommentarer
Postat av: Linn N

Man kan inte se "hela" filmen för La men du kanske inte ville visa stoppen o vad de va som gick fel?

2012-04-13 @ 15:44:25
Postat av: Jessica S

Man måste ha bakslag för att lära sig något! Du vet själv att du är grym, så lite stopp och rivningar är bara lite hinder på vägen! Hejja er!

2012-04-16 @ 11:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0