Organiserad

Fyra starter, två ponnyer och ingen mamma! Bra kombo, eller vad säger ni? ;)

Nu tog jag kanske i lite, mamma kommer såklart vara här, dock är hon tävlingsledare så jag lär som vanligt få klara mig till större delen utav dagen själv. Lite knixigt när P och S inte kan stå tillsammans i transporten dessutom. Som tur är så får jag stoppa in Sessan hos Amandas c-ponny Goffy mellan klasserna. Puh!

Mina trogna följeslagare Becky och Erica kommer som tur är att hänka på, dessutom är ju Madde där så jag klarar mig nog. En fördel är även att tävla där jag bor, himla praktiskt när det gäller käk osv.

Iallafall så rider jag upp Sessan, hoppar LCn, ställer in henne med Goffy och åker sedan tillsammans med mamma ner till stallet och hämtar Pompe som står färdig att lastas inne i sin box. Såklart har jag även packat transporten så det är i stort sett bara att lasta och köra upp honom. :) Efter det hoppar jag LBn med Sessan, räcker därefter över henne till någon snäll själ som kan lasta in henen igen, och sedan ut med Pompay och upp på honom! :)

Sedan får jag rida hem Sessan när jag hoppat LAn på Pompay, så kör mamma hem Pompe när hon är klar. Jaja, detta går nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0