Nattligt inlägg

Borde egentligen sova, nationellt prov i läsförståelse 08.00 imorgon, whoppa!

Anyway, nu sitter jag här och kan lika gärna dra en sammanfattning på dagen. Vissa är väl som mig, nattugglor, och vissa läser kanske inlägget imorgon. Mysig frukostläsning kanske? hehe....

Dagen började med APL i två timmar! Vi är så många där just nu, så allt blir klart på några sekunder. Vi putsade, gjorde de vanliga rutinerna och krattade även spåret i manegerna. Allt detta på två timmar, bra jobbat! Efter det tog jag och Madde bilen mot Kungsbacka, dels i ridklubbsärenden samt i privata. (a)


Med mig hem fick jag ett par skitsnygga Bocaj stövlar, så nöjd! Var och kände lite i Pioneer crocodile, de ÄR riktigt snygga, dock är jag inte nöjd med kvalitéen på Pioneer stövlarna så då tyckte jag Bocaj stövlarna var ett mer givet val. Inte bara pga. komfort och passform utan även för plånkans skull, hehe ^^

Red ut Vanny idag tillsammans med Madde och Sara! Vi körde på en klätter/galopp runda och Vanny var helt okej att rida. Inte min typ av häst, men Madde och jag har väl helt enkelt inte samma smak ;). Efter det tog jag och Elin en runda runt sjön på Sessan och med Pompay. Pompay promenerar jag bara med för tillfället. Han står på vila, men han är sjövild i hagen och full av energi så lite miljöombyte och aktivering förutom sina rusher i hagen gör ingen större skada.

image description
Schnyggt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

De är så himla snygga de stövlarna! Dock är min plånbok riktigt, riktigt smal så jag tittar bara - på långt avstånd, haha c[:

2012-04-25 @ 21:09:03
URL: http://jessicawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0