Hoppträning, från marken....

Äntligen fått lite käk i magen efter 3 timmars jobb som barnpersonal/mockare, hehe.

Nästan lika nyttigt att stå på marken och se allt från sidan som att sitta på. Att snacka lite med Ulf och lyssna på honom är också väldigt givande. Det häftigaste är när han säger saker som "höj handen lite" och BAM, blev det sjuk skillnad. Vet ju själv hur det känns ,men att se det framför sig är väldigt inspirerande. :)

De hoppade riktigt roliga och bra övningar idag, skall ta med mig massa hem och pröva lite försiktigt på Sessan, kan bli intressant men kanske fattar hon att det inte går att bara dra iväg i 120. Slänger upp den imorgon!

Nu ska jag vara duktig och diska, sedan lägga mig och sova, helst innan 23:00 för imorgon är det 4 timmars nationellt prov, weeeeey.

Hoppträning i somras.

Kommentarer
Postat av: Klara

Eftersom jag ska åka ett halvår till Irland säljer jag nu både vanliga kläder, bland annat märkeskläder, och ridutrustning billigt !

http://klaru.blogg.se/2012/april/tillsalu.html

2012-04-25 @ 22:37:20
URL: http://klaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0