Det rullar inte!

Två prov imorgon, en fysik labb och ett engelska grammatik prov. Och en annan sak dessutom...

Kan ni gissa vem som inte pluggat det minsta? Just det, jag. Är egentligen ingen pluggis, kör på "plugga som fan dagen innan och hoppas på det bästa", och det har ju funkat bra hittils med tanke på att jag lämnade 9an med 315p. Haha ;)

Dock har jag tappat bort min skåpsnyckel, och envisas med att inte knippsa låset på skåpet, och kommer alltså inte åt mina böcker. Ska väl leta reda på den där jäkla nycklen så jag hinner kolla igenom alltihopa lite snabbt imorgon på morgonen. (A)

Har iallafall myst lite med mammi framför hockeyn, ingen av oss fattar egentligen någonting, men mamma har envisats med att följa hela slutspelet. (?) Hade på myset med mammi pilates på idrotten idag, så jag borde liksom ha ett inre lugn, men nädå, allt annat än lugnt är det. Hjärnan går på högvarv och tankarna är så sjuka och splittrade att jag lär ha väldigt konstiga drömmar i natt.
Kör på mitt standardmotto, letar upp nyckeln och går sedan och sover till imorgon (a) Det löser saaaaaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0