Tired of this shit

Okej... Julen är riktigt go, men efter 3 dagars ständigt jullåts lyssnande, hur många julbord som helst (som dessutom inte är goda) och alla j*vla chokladaskar har jag fått nooog. Julen är skön i rätt mängd ;) För min del är det inte officiellt slut försen senare idag, då jag ska till "min andra familj" och fira annandag jul. Få mer paket , umgås med favoritkusinerna och käka pizza. Ändå gött!

Jag skall iallafall ta ut Grisen på en sväng innan vi åker imorgon, skall försöka släpa med mig syrran så att hon får ta lite nya pics. Hoppas bara att vädret är ok, senast jag checkade blåste det en del. Det var väl iofs 6 timmar sedan...

Igår (juldagen) spenderade jag några timmar i Alingsås, kom hem vid fem då jag fixade borta hos Pompay, och sedan hade jag mamma och Julia Twilight maraton och kollade på alla de 3 första filmerna. Mys!

Vad fick jag nu på julafton då? Kan säga att de enda hästiga sakerna var en bok, sadelskåp, Animo kavaj och ett par vantar. Min släkt har inte helt och hållet koll på vad jag önskar mig inom ridningen - vilket kan vara skönt eftersom jag inte alltid unnar mig själv saker.


Änsålänge har jag fått:
- Presentkort
- Smycken
- Vinterridhandskar
- Bok om hoppning (massa GRYMMA övningar!!)
- Kläder
- Vantar
- Halsduk
- Parfym (Beyoncé)
- Raggsockar till stallet
- En dag på stan med mormor (sötast är hon)
- Animo kavaj (fick innan jul)
- Sadelskåp (fick innan jul)

Det är somsagt en till julklappsutdelning som väntar, så listan fylls förhoppningsvis på :)

Vad fick ni för grejer på julafton? :)

Bild från Maddes FB från julritten i Lördags :) Jag och Grisen näst längst bort.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag fick parfym, choklad, schabrak, pannband, pengar, tubscarf (om det nu heter så) , tofflor och lite smått och gått ;)

2011-12-26 @ 11:43:18
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0