Svar på kommentar

Vem är Maybe? Varför red du dom?!

Maybe är en av Madernas welscobar som jag hade två veckor i somras. Han är 4 år och jag hade honom för att hoppa lite clearrounder och ta ut honom på "tävlingsbanan".


Vi var ute två gånger, först gången på 50&60 cm, andra gången på 60&70cm :) En otroligt uttrycksfull ponny med stort hjärta och bra med motor!


¨




Sedan antar jag att du menar Mango? Red och höll igång honom under sommaren åt Madde då hon jobbade. Tog även ut honom på tävlingsbanan för att visa upp honom då han var till salu. (Det sket ju sig iofs...). Jag och Mango drog väl inte riktigt jämnt. En fin ponny som någon tyvärr sabbat i skallen. Så fort det blir 80cm+ behöver han perfekta avstånd, och hur ofta kan man som ryttare ge ponnyn det? Känner han att det inte stämmer är det tvärnit som gäller. Skitsvårt och synd på en annars skitfin ponny!




Red ibland 4-5 hästar om dagen i sommras. Det varvades allt eftersom Madde var hemma/borta och behövde hjälp med Colly. Red även Johannas Chessie ett tag när hon var på konfaläger :)

Chessie

Colly

Kommentarer
Postat av: Alina

Mango är suuper fin! Dom andra med, men fassnar mest vid mango och pompay!

2011-12-26 @ 13:04:55
URL: http://cgaf.blogg.se/
Postat av: Sallys

Såå fin Mango va!!

2011-12-27 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0