Info om bloggdesign


Tänkte dra lite info ang. mina headers och bloggdesigner! Vet att det på mina gamla bloggar blivit en del frågor angående det så går rakt på sak.

Eftersom jag lägger ner mycket tid på både headers och designer, så tar jag betalt för det. Tycker självklart att det är jättekul att göra, och hade kunnat göra det gratis, men eftersom det tar så mycket av min tid vill jag ändå ha någon typ av ersättning :) Dessutom gör jag om tills ni är nöjda med resultatet.

Jag har gjort headers och designer till lite olika, bland annat till denna bloggen och till denna. Och nej, jag gör inte designer som ser ut som min egen, det är ju lite grejen med headers och designer, att de är lite speciella och enskilda.


Vill ni ha mer info kan ni givetvis fråga i kommentarsfältet, eller maila mig :) [email protected].


Kommentarer
Postat av: Marina

Älskar verkligen verkligen din blogg! Tycker den e tillome bättre än Nellie Berntssons blogg :D



Fråga: Nu har jag kommenterat 2 gånger för att få jag vet inte en eller 2 lotter du vet till bloggtävlingen men behöver man skriva något extra i kommentaren?

2012-01-21 @ 12:55:52
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Nadja Losman

Hur mycket kostar en design?

Svar: Maila mig så kan vi diskutera det där :)
Fanny Kargede

2012-06-13 @ 22:46:23
URL: http://nadjalosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0