I´m back!

Tänkte återuppstarta denna bloggen igen, nu ca ett år senare :)

Anledningen är att jag är trött på att dela blogg, vill köra min egen väg och kunna skriva och göra som jag vill. Sällan man får plats at göra som man verkligen vill och bestämma själv in real life.

Som ni ser har jag lite nya funktioner, tillexempel en "Gilla" knapp kopplad till facebook som ni kan använda er av om ni inte känner att ni vill kommentera. En anna sak är bilderna i sidomenyn. De är klickbara och länkade till inlägg med information om mig och grisen.

Jag har dessutom rensat lite bland mina gamla inlägg, så om ni undrar varför jag helt plötsligt skriver på ett annat sätt där nere, är det för att det är ca 1 år gammalt. Jag ville inte ta bort inläggen då de faktiskt är lite som minnen. Alla gamla inlägg hittar ni under kategorin "Gamla inlägg".

För tillfället finns det 8 kategorier (alla syns inte just nu) , och listan fylls väl på allt eftersom. En kort beskrivning av de kategorier som finns:

- Bloggdesign - Här finns lite info om bloggdesign. Om jag säljer headers etc., kanske hur jag gör osv.

- Tävlingsresultat - Denna kategorin talar för sig själv. Här kommer ni finna resultat,bilder&filmer från tävlingar.

- Träning & Övningar - Utvärderar träningspass, går igenom övningar, tippsar om olika träningsformer etc.

- Gamla inlägg - Mina gamla blogginlägg

- Utrustning & Outfits - Här kan ni läsa och se bilder på mina tävlingsoutfits, mina favorit prylar, drömoutfits, tips etc.

- Vardag - Här skriver jag om hur dagen varit, veckoplaneringar etc.

- Övrigt - Här hamnar allt kategorilöst, som inte hör till någon kategori överhuvudtaget.

- Åsikter - Denna kategorin innehåller mina åsikter om saker och ting. Hiss/diss etc.

Välkommen! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hello, snuskigt läcker ponny!

Vad är det för ras? :)



Kom gärna in till oss på Team.N :)

Kramar!

2011-12-21 @ 17:17:04
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0