God jul!

Jaa hörrni, Christmas of 2011 has just begun! Min började inget vidare, inget jag kommer ta upp på bloggen så nu sätter vi punkt där.

Igår var vi somsagt i Borås. Trodde att jag var klar med alla julklappar, men ändå kom jag hem med ca 10 påsar, hur gick det där till egentligen?

Ioförsig köpte jag en ny jacka till mig själv, hittade en übesnygg på rean som redan startat. Köpte den för 350, ordinarie pris 700kr. FYND! Sedan hade Pompay önskat sig ett nytt schabrak (a) men mamma tyckte inte att han behövde det... Så istället fick han godis, en mankniv och ett nytt remontträns till hoppningen. Brunt med andra ord. Sedan köpte vi julklappar till alla djuren, klar att de skall ha lite de också!

Jaa och om några timmar skall jag upp, och då är det julritt i stallet enligt tradition. Blir nog iallafall minst 6 stycken, mysigt! Sedan bär det av till Alingsås för lite julfirande, vi sover även där.

Det blir därför ingen direkt update, har gjort tidsinställda, därbland bloggtävlingen (!).

Om vi inte hinner höras senare så tänker jag önska er en GOD JUL!




Kommentarer
Postat av: Frederika Broberg

Låter ju ändå som en riktigt mysig jul!

:)

2011-12-26 @ 10:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0