Idag igen...

Gött väder idag igen! Så sjukt skönt att vakna utav sunshine :p

Idag blir det ett dressyr pass i paddocken för min del. Tänkte jobba lite med programmet, LB:1. Får dock se om jag tar dressyrsadeln XD sitter så obekvämt i den :p men jag får se. Jessica skulle nog joina med Gumman. Får se vad 'pompay tycker om det. Ska nog ta någon övning från Hippson.se med. En övning jag har gjort mycket för Annika Kroon är 4 volter i 1. Den är SKITBRA! Brukar ha den i början som lite uppvärmning/mjukgörning. Pompay brukar bli med bra i sidorna då, men han brukar även fuska o inte hänga med på bogen. Därför lägger jag ofta in skänkelvikningar, öppnor och så, då brukar han bli väldigt följsam. Ska nog köra med sporrar idag med, vill få fram han ordentligt i ökningarna för det har jag icke fått det senaste :( Men det blir nog bra:p

Ciaaaao'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0