Morning '

Goood morning!

Idag är vädret jääätte fint! :D men jag ska icke rida idag :( Pompay ska till "tandläkaren" på åby o rensa sin mun lite granna, han svär väldigt mycket just nu så det var banne mig på tiden!

Näää skoja! Men han ska iallafall kolla munnen idag. Det dumma är att katarina skulle åka med han på förmiddagen och det går inga bussar så jag kan inte hänga med :( Sedan tänkte jag ta markarbete idag men han kommer vara lite ömm i munnen efter åby besöket så trot jag skippar det. Men jag kom även på att om jag ska tävla på fredag så måste jag packa torsdag (torsdag skulle han ha vilat för jag skulle egentligen tävlat lördag men den blev intsälld, lång historia) Så då kan han lika gärna vila idag och så rider jag imon!

Smart va?


hhh

Kommentarer
Postat av: megan

va har du för färger? :)

2010-07-28 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0