MÅL 2010-2011

Hejhej, inte kunnat lägga upp planerings grej eftersom jag inte haft pappas data ... men de kommer nästa vecka!

Idag tog jag iaf en skrittrunda, red i typ 20-30 min. Det gick väl bra? hur det nu kan gå dåligt när man skrittar på långa tyglar i skogen, hm...

Jag har lite mål förövrigt, tänkte det kunde vara bra att skriva ner dom:

Långsiktiga mål(framförallt 2011):

*Kvala till Ungponny hoppningen 2011, dvs två felfria MSV B rundor. ( Inte fullständigt omöjligt! )
*Debutera LA avd B, MSV B Avd, B (Ev)
*Få en LB:1 med 70%

Kortsiktiga mål (2010):

*Starta dressyr LB:1 med minst 50%
*Hoppa LC avd A med placering
*Hoppa LC avd A med vinst
*Debutera LB
* Hoppa 2 felfria LB så jag kan hoppa LB Avd A
*Placera mig i LB

Av Fanny K 8/7-10

Kul att se om ett år eller nåt hur det har gått... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0