Godmorning

Hej
Underbart väder va? Iallafall i Bollebygd. Jag älskar verkligen att vakna upp och solen skiner, helt klart bästa sättet att vakna på.

Idag ska Becky hänga med till stallet och fota mig igen (a) Mest  för att det var så dåligt väder i söndags.
Tänkte rida lite i sommarhagen, hoppas det är högt gräs där. Idag tänkte jag matcha med blått i olika nyanser. Men igår när jag rotade igenom min hästgarderob hittade jag inte en enda passande tischa, inte en enda! Jag använder oftast långärmade tröjor när jag har blått så har inte tänkt på det innan. Men tillslut hittade jag en figusydd, ganska tajt blåvit ranig skjorta. Perfa! Tänkte jag. Men vi får se hur det blir, kanske ser ut som värsta clownen? Vem vet...

Men eftersom jag inte använer mörkblått så ofta så tänkte jag beställa en ganska billig tischa från typ hööks eller nåt. Bara så man har något som passar till, får lite panik annars. Jag matchar nämligen ALLTID allt när jag rider, spelar ingen roll om det är i skogen eller i paddocken. :P

Nog om det! Här kommer ännu lite mer bilder från i söndags...

ff45
dgfd

Foto: Rebecca Buijs
http://horseandrider.blogg.se
hhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0