get wet party @ stallet

Fast nää inte riktigt så! Men typ... (Både inne i stallet och utanför, skyarna ÖPPNADE sig...)

Städade ju stallet idag m högtryckstvätt, grönsåpa o skrubborstar! Var totalt genomblöt efteråt men fint blev det iallafall!

Efter det åkte jag med Linda till hööks i kållered. Hon skulle köpa ett nytt schabrak + huva till pompay samt ett täcke och nya ´benskydd. Vi skulle ha de nya goldmedal schabraket som är brunt med orange kant, men det var givetvis slut -.- blev ett marinblått med silvrig kant o matchande huva ist. Fast vi ska beställa det bruna ändåå :D
Köpte även ett brunt täcke och ett par bruna läder senskydd som han ska ha imon! Så det blir inget ljusblått set a lá Isabella Villman:P

Min lunch blev donken, vidrigt! När vi kom hem så skulle jag rida, men det gjoorde inte jaag. Det regna sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket så när jag tog in pompe kollade han lite surt på mig, han tänkte säkert: "om du tar ut mig i detta skitvädret och RIDER, så slänger jag fan av dig!" Och jag kände typ samma sak, så vi sket i det. Sköljde av han och ställde in honom i boxen m hö och krafft. Då blidde han nöjd :P

Och nu är allt packat o klart, hoppas inte vädret imon blir katastrof bara...

Är hos mamma så kan inte lägga in några färska bilder, för ALLA bilder har spårlöst försvunnit så mamma håller på att få ett nervöst sammanbrott.

Aja, CYA tomorrow, bloggar kanske lite innan tävlingen annars får ni uppdatering på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0