bad badba babbab

Rubrik - hehehehe

Inte haft data så inte kunnat skriiva :D

Men... I måndags:

Hämtade jag busen i sommar hagen, red till stallet, sadlade o grejade o tog på han de riktiga grejerna. Sedan red jag en stund i paddocken. Dressyr. Red mycket i skritt på "min" speciella åttvolt, den med skänkelvikning o så :P Gick bra! Märktes att han inte gått så seriöst på länge .... ;p hehe. Men han är så gó för han söker sig verkligen neråt av sig själv nu, så framsteg! :D Sedan travade jag i samma åtta. Helt ok! Bättre i vänstervarvet än i högervarvet för en gångs skull XD  Galopperade på en stor volt, vill inte traggla för mkt, var väldigt varmt! Men är ändå nöjd, galoppen förbättras hela tiden :)

Sedan hoppade jag det sista. En oxer samt ett räcke. Hoppade fram på ett litet kryss, herrejesus vad han bjöd! Helt galen :D Wiiiie! Så jag hoppade inte så mkt, o inte så högt, 80 cm som max typ, ville inte tappa bjudningen inför onsdag då. Så är super nöjd!

Tisdag stod han.

Ciaaao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0