Vinst (men ändå en förlust...)

4-1 , grymt tjejer! Nu väntar final i år igen! :D LOVE

Jag sög - finns inget mer att säga. FyFAAAAAAAAAAAN är så sjukt sur. Vill typ inte spela fotboll mer! Ja, så illa är det. Asså vet fan inte vad jag höll på med? Seriöst -.- Även om vi vann kändes det som JAG förlora...

Anyway - vi vann o de e de som är huvudsaken!

Imon ska jag inte rida Pompay eftersom jag ska skriva Moppe-prov! Så sjukt jävla fucking nervöös ;o
Det värsta är typ att jag inte hunnit träna så mkt på datan ;s inte okej. Känns inte som om jag kommer klara det. Men om jag gör det kommer jag ha moppeee :D Woooonderful!

Jaja, ha en bra kväll allesammans!

:) (Är tråkig idag o skiter i att ladda upp bild (a )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0