Vampyr kanin!

Morron! Jag har vart uppe en timma nu, soft ha? Sjukt duktig har jag vart med (a Hängt tvätt, satt på en ny tvät plus diskmaskin och nu ska jag dammsuga hela källaren. Synd att man blev påtvingad allt detta när det är sol! Och jag missar även att rida i detta fina väder.

Jag ska nämligen åka o kolla på moppe idag! I mölndal. Och eftersom pappa jobbar där så tänkte jag ta bussen in efter jag vart i stallet. Men morron bussen jag skulle ta har slutat att gå, så jag kommer inte dit på förmiddagen hur mycket jag än vill och försöker. Surt! Och i samband med det föll min idé om att ta bussen från stallet till Göteborg eftersom jag inte är i stallet. Buhu. Men som tur var så kunde Linda rida Pompay idag så jag "slipper" (Ja vill riiida idaag).

Mer om moppen får ni ikväll när jag vet meeer.

Och juste! Det satt en vit kanin med RÖDA ögon i trädgården i morse när jag rastade Boss. Hur äckligt?
Värsta vampyren...

Hadet best!


Kommentarer
Postat av: Becky :)

Ebba hade sett en likadan kanin i deras trädgård !

men hon ville kidnappa den hahaha xp

2010-08-12 @ 12:40:47
URL: http://horseandrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0