Vad som händer när man ignorerar vädret...

Hey folks!

Idag red jag i paddocken. Pompay var inte som vanligt, han var super seg - konstigt... Men det var nån som red han igår så jag vet inte vad dom gjorde. Anyway, jag bestämde mig för att göra lite gymnastik hoppning så jag körde en enkel och bra övning - mer om det kommer sen. Pompe var duktig o så, men jag är verkligen inte nöjd. För jag vette tusan vad det var jag höll på med? Asså jag har nog glömt av hur man rider. Jag fick honom inte ens lösgjord - inte okej. Sen så vräääkte regnet ner och jag palla inte ha regnbyxor så jag var helt genomblöt. Kul träningspass...

Här kommer övningen, om du vill läsa mer så klicka dig in på: http://www.hippson.se/ridovningar/gymnastikovning-for-hopphasten.htm



l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0